.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع كارگران ايران الكترونيك رشت

تعداد زيادي از كارگران زن و مرد شركت ايران الكترونيك رشت، امروز نيز همانند روزهاي قبل در مقابل تعاوني‌ اين شركت تجمع كرده و براي چندمين بار متوالي خواهان احقاق حق خود شدند.  
به گزارش شمال نيوز به نقل ازفارس، كارگران خسته‌ از بي‌توجهي مسئولان، هر روز در مقابل اين فروشگاه تعاوني واقع در خيابان‌ حافظ، سه راه پارك‌شهر، تجمع اعتراض‌آميز خود را ادامه داده و فريادهاي عدالتخواهي اما بي‌حاصل خود را سر مي‌دهند.
عده‌اي از كارگران زن و مرد اين شركت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت افزودند: كار هر روز ما تجمع كردن در مقابل اين تعاوني،‌ استانداري و يا دفتر نمايندگي ولي فقيه است، اما آنچه كه به جايي نرسد، فرياد ما است كه تاكنون نتيجه‌اي در بر نداشته و هيچ فريادرسي به داد ما كارگران ستم‌ديده نمي‌رسد.
آنها اظهار داشتند: مي‌خواهيم نزد رهبر معظم انقلاب برويم تا ايشان به داد ما برسند، چون از اين وضعيت بسيار خسته‌ و درمانده شده‌ايم.
اين افراد اضافه كردند:‌ بسياري از ما كارگران، مستاجريم و چندين ماه است كه نتوانسته‌ايم بهاي اجاره مسكن خود را بپردازيم. ما فقط حق و حقوق خود را مي‌خواهيم و نمي‌دانيم بايد به چه زباني به مسئولان استان بگوييم كه ما كارگران در فقر و بدبختي دست و پا مي‌زنيم.
بر اساس اين گزارش، تجمع كارگران شركت ايران الكترونيك، فردا نيز ادامه مي‌يابد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آبان 1390
متاسفیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.